Suchergebnisse
Filter
6 Ergebnisse
Sortierung:
Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft
Dieses Buch ist auch in Ihrer Bibliothek verfügbar:
Aufsatz(gedruckt)#22006
Campaigning for Hearts and Minds: How Emotional Appeals in Political Ads Work
In: Political science quarterly: PSQ ; the journal public and international affairs, Band 121, Heft 3, S. 513-514
ISSN: 0032-3195
Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft
Dieser Artikel ist auch in Ihrer Bibliothek verfügbar: |
elektronisch
gedruckt
Aufsatz(gedruckt)#32006
Presidential Candidate Images, edited by Kenneth L. Hacker
In: Presidential studies quarterly, Band 36, Heft 2, S. 329-330
ISSN: 0360-4918
Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft
Dieser Artikel ist auch in Ihrer Bibliothek verfügbar: |
elektronisch
gedruckt
Aufsatz(gedruckt)#42003
Joseph Hayden, Covering Clinton: The President and the Press in the 1990s
In: Presidential studies quarterly, Band 33, Heft 1, S. 248-249
ISSN: 0360-4918
Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft
Dieser Artikel ist auch in Ihrer Bibliothek verfügbar: |
elektronisch
gedruckt
Aufsatz(gedruckt)#52000
William L. Benoit, Seeing Spots: A Functional Anaylsis of Presidential Television Advertisements, 1952-1996
In: Presidential studies quarterly, Band 30, Heft 1, S. 197-199
ISSN: 0360-4918
Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft
Dieser Artikel ist auch in Ihrer Bibliothek verfügbar: |
elektronisch
gedruckt
Aufsatz(gedruckt)#61998
Building a better ad watch: talking patterns to the American voter
In: The Harvard international journal of press, politics, Band 3, S. 76-95
ISSN: 1081-180X
Argues that political ad watch journalism should focus on patterns and take audiovisual and narrative elements of campaign ads seriously; based on analysis of 26 ad watches from three newspapers.
Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft
Dieser Artikel ist auch in Ihrer Bibliothek verfügbar: |
elektronisch
gedruckt